Sunday 23 May 2010

My Pre-birthday dinner @ Discovery Forest with my best friend - Date: 21 May 10







好開心同一班朋友慶祝生日,好多謝幫我攪既朋友仔亞廸SIR,雖然地方,生日禮物都係我自己一手一腳搵同挑選既,不過就係佢BOOK同買及約腳既,佢百忙中都抽空幫我都十分感激他. 仲有個晚出席既朋友仔,都好多謝你地,特別係大緊肚既妹妹. 仲有其他LEUNGMAN, 少良,豬姐,TIM同我HUBBY..雖然有2位朋友未能出席,但都十分開心,因為其實個度個VIEW幾好,又有LIVE BAND不過就熱左D,因為我地個位有膠布圍住,所以都幾局下,之後去左翠華再食多個奶油豬..好好味,我只食左一啖,因為怕肥,因為已經SUPER肥..事關大肚婆食唔飽,我地再拉隊去翠華夜宵啦..不過一邊食一邊傾,十分滿足同開心 :),真的很衷心多謝我所有出席既好朋友..我當晚真係過得好快樂呀!

Today Outfil:
IZZUE grey cape top
Studded belt @ 利時
Jegging@Kwai Chung Plaza
Clutch bag@ Kwai Chung Plaza
b+ab WEDGES


No comments:

Post a Comment