Thursday 3 June 2010

My Birthday Dinner@ W Hotel on 28 May 2010




上星期五真係好開心,可以去到我都幾鐘意既hotel, 呢間hotel 同以往既hotel有少少唔同,就係hip喇..冇一般hotel個種grand,但係夠晒型...無論lift,擺設都好型,而kitchen 呢間餐廳既裝橫都唔錯,又有sea view..不過講到食呢方面,我就覺得個buffet一般喇..食物味道唔錯, 但係款式太少,最多係選擇就係salad 同埋我最鐘意既冷盤小食..不過呢,係冇sushi食既,得魚生,仲要得幾款...對於我呢個鐘意食sushi既人...唔夠喉...不過值得一讚就係d 涷長腳蟹好好味...我地兩個都食唔少..生蠔我老公都話唔錯..好有海水味..雖然唔夠大隻..不過味道搭夠.整體黎講service 都唔錯,我都會比7分既..如果食物多d 款式就perfect喇.
好啦...講返我個日個look先啦 :)

My OuTFit:
ToTal LoOk - all from b+ab

No comments:

Post a Comment