Saturday 26 June 2010

Don Don Spa Day


噹噹今日去左CWB扮靚,不過今日好大雨,但係我覺得ok,點都好過勁晒又勁悶熱,我怕噹噹辛苦,落雨反而係我地大人辛苦,佢冇咩野,仲涼涼地,最緊要唔好淋濕佢就OK啦。我個日竟然冇咩點買野,我only買左一支MAC既Mascara,MAC既Mascara係我暫昤既最愛,之後個Post再詳細介紹下,而且我仲用左一張SoGo Coupon買,補$25就ok之後都係忍唔住去左Peach John度買左套睡衣,都幾令嫁:)下個Post再講。。KeeKee

Today Outfit:
Tee@Kwai Chung Apple Juicy
Oh my god legging and Sneaker both @Liger

No comments:

Post a Comment