Thursday 3 June 2010

mY Birthday @ HoMe on 31 May 2010


哈哈...連續幾個post都係講生日..其實呢個post先係我正日生日呀..不過正日生日係平日所以冇特別出去大吃一番, 只係係屋企樓下吃我好耐都冇食過既泰菜喇..我家環境都唔錯嫁..人少少好舒服呀..不過個晚雖然好平靜地度過,但都十分開心,因為我可以同我家中小女兒噹b一齊砌生日cake同老公一齊食好美味既agnes b cake....講起呢個cake..真係好令人回味..我本身自己就唔鐘意食甜點,特別係朱古力和cake,次次個個食親我都係食兩啖就收工, 因為我好怕食cream. 但係cheese cake我ok喎,不過最多都係食一件之中既一半,因為太肥太"漏"了...頂唔順..今次呢個cake size 好細,係平時既4分之1,不過兩個人食就perfect, 我地一人一半,我竟然全部清晒,因為真係好好好美味.....又唔太"漏"因為大部份係士多啤梨又冇cream,最多得士多啤梨source...好好味呀...我好想再食..不過都幾貴..呢個0.75Ib都成180蚊..好貴..平時美心個d成磅幾都係百拎蚊一大個...不過呢...貴有貴好.平既我食兩啖仲浪費,好味既貴d,但食晒仲有一個好美麗既回憶,其實仲化算啦:)
時日街坊look:
Jumpsuit@ Sheung Wan
Bracelet@Agatha (係其中既生日禮物,係當日同老公去買既,好鐘意呀,雖然唔係型款,but可以成日帶,返工都冇問題,我仲等緊佢隻斑馬紋介子,仲未返貨)
ps: 所以一連串既生日活動真係好開心,好多謝我老公,噹b,同埋有同我慶祝的好朋友和已祝福我的好朋友和家人..謝謝你們)


No comments:

Post a Comment