Monday 19 July 2010

My Favorite Mascara

最近都買左好幾支mascara, 好多人話L'oreal 既Mascara好,我買過幾支都覺得麻麻地...咁我早半年前去左MAC買左一套佢既眼線及眼睫毛液既套裝返屋企試,我一用難忘,效果十分好...因為我用完之後真係唔使用眼睫毛夾夾起,因為我自己又懶而且返工時間又趕,所以最好就係用呢d咁方便既mascara喇..而且都幾long last...所以好想同大家分享一下...(不過唔知係唔係最新既Mascara都有呢d功能,因為之前我有直眼睫毛既習慣,好耐冇買,不過最近又懶左唔想成日去旺角整,又用返...)...唔理係新事物好,定係已存在好耐既product又好,我都想講下我最近至常用又十分好用既眼睫毛液.

1. MAC - Studio Fix Lash

呢支應該就係我第一支用既套裝之中既Mascara,係我認為最好既,因為佢提升倦曲既效果最好!

2. MAC - Plush Lush



呢支係我第二支既MAC Mascara 我自己買左深啡色,佢既效果冇咁倦曲,但就比較濃密

3. MAC - Zoom Lush

呢支係我最近買既,,我覺得冇咩特別,以上兩支效果比較明顯.

4. Becca - The Ultimate Mascara



呢支都有curl 既效果,都有好自然既提升,而且佢最好既優點係好易清洗,sales 哥哥話只要用暖水,洗一洗就已經可以清潔左,唔須要用卸妝,不過我自己比較保險,都會用卸妝水落..不過又真係好易就落左喇...仲有佢啡色係比較淺,所以個效果都幾特別,可能佢係for外國人士多d,佢地既眼睫毛既color都比較淺,不過我覺得我自己渣左都覺得效果唔錯,都幾特別,都值得一試嫁.

http://www.beccacosmetics.com/
http://www.maccosmetics.com/

1 comment:

  1. Hey Jovi!

    I saw your comment on Susie Bubble's blog and you mentioned you frequent this vintage shop that was at TST then they move to Causeway Bay, the shop owner called "ar Kee". Could you give me directions? Im heading down this November and was wondering if you could share some shopping tips for vintage over in HongKong! Looking forward to hear from you :)

    Thank you!

    Cheerios
    gracietam@gmail.com

    ReplyDelete