Monday 6 September 2010

05 Sept 2010 Go shopping Alone!!

好耐冇寫blog..不過最近有一個outfit我自己都幾滿意,襯埋個新頭我覺得唔錯..所以就忍唔住要upload張相係度,仲做埋profile pic,不過可惜既係我冇專業攝影師幫我..而且係家中拍照,實在太多雜物..我又唔識用photoshop 整走佢..唯有...擺住一張唔係太好質素既相同大家分享吧!



My Outfit :
Shoulder padded top from Quater (金百利)
Leopard print pants from Liger
OMG Sneaker from Liger

No comments:

Post a Comment